Dubbelpost puffenlucke | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Ditt discordnamn: puffenlucke

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har kört på unive i ca 2år, jag har varit en föredetta aktiv MA samt helper där jag hjälpt till en del i donation. Kommer vara mycket aktiv om dagarna, kommer kolla noga på alla ärenden så det ej blir något fel och att allt ska bli bra och rätt , jag kommer vara lika mot alla alltså inte partisk. är väldigt bra på att hantera ärenden på ett korrekt sett.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker faktiskt allt ändå fungerar som det ska, många helpe samt medlemskaps ansvariga. Men skadar aldrig med lite mer aktivitet och erfarna (;

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag skrev ovan så är det väldigt bra men kan bli bättre aktivtet i vissa områden. Detta kan jag med olika staffs lösa, bara att aktivera i de olika områden!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man hetsar aldrig mot någon, man ska alltid bete sig och vara bättre än de andra. Om man nu har helper/staff ska man vara en förebild för spelarna på servern. (Agera proffsigt i alla situationer) oavsett om det är en ovän eller vän.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer kunna vara aktiv väldigt mycket inom staff arbete.
ca 5-6 timmar per dag i olika katigorier t.ex. support, noclip, dc roller osv osv.
Ska försöka att rpa så lite som möjligt och försöka göra staff arbete så mycket som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? 2år ca

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare varit MA samt Helper som jag nämnde tidigare i min ansökan^ *Områden* Rp-ansvarig, support ansvarig, donation ansvarig.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Sätter denna som dubbelpost då du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka