Nekad puffenlucke | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 5 timmar per dag (vardagar) 8 timmar vid helger.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 6 månader ca.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ungefär 11 banns, de flesta är när jag var ny till rp, Några är felaktiga också.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till så saker funkar på servern, man ska inte leta problemen men om man ser att folk gör fel bannar man o sedan skickar matrialet vidare till staffs. Man ska alltså hjälpa till och underlätta för staffsen på servern, Du är en vanlig spelare men att du har lite perms som kan hjälpas, T.ex. /kick /svban /revive (id) /dv samt andra commands.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har tidigare varit Staff och servervakt på servern, Jag tyckte det var roligt och få hjälpa till och så underlättar det också för en del i staff-teamet. Gillar att hjälpa till och har tidigare erfarenheter. Tycker självklart jobbet är roligt också.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. jag har tidigare varit Staff och servervakt på servern, Jag tyckte det var roligt och få hjälpa till och så underlättar det också för en del i staff-teamet. Gillar att hjälpa till och har tidigare erfarenheter.

Väldigt kortfattad. utveckla din ansökan. Du får en ny chans om 24 timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka