Nekad puffenlucke | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? puffenlucke#7452

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu på sommarlovet kan det bero på men ungefär 6-8 timmar per dag. ibland mer och ibland mindre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt 1 år och 7 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) totalt 8-9 stycken gånger, många bans var förr när jag inte kunde dessa regler och begick regelbrott men visa av bannsen var också felaktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Skulle säga att en servervakt ska hålla koll på saker ingame fast ändå ska åka runt och rpa som en vanliga person. Men om en servervakt ser ett problem i rpn som en person gör så kliver en servervakt fram och tar återgärderna som behövs och om straffet ska vara längre en vad en servervakts perms har tar man vidare clipet och skickar till en högre uppsat. så alltså ska en servervakt hålla lite koll på rpn och lära folk hur de ska RPA och att dom ska följa regler o sen annat som behövs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att det verkar som ett roligt jobb och är hjälpsamt för servern. Varför jag ska bli servervakt? jo varför ska just jag bli servervakt? Jag kommer vara vädligt aktiv vilket kommer underlätta för staff teamet och andra unive spelare som vill ha hög och serriös rp, då jag alltid kommer finnas ingame och hjälpa till, och om jag ser att någon gör ett fel så kommer jag hjälpa till med att förklara och kanske sätta en kort bann för felet personen gjort och hoppas att den lär sig av sitt misstag, om jag ser en person som gör grova fel tar jag det till staff teamet, och hjälper med clips osv. Om jag ser en person som är AFK så kickar jag t.ex. personen så scenariot inte förstörs för att personen är afk. om jag ser att en person dött av en bugg, och han har visat matrial för att få ress, ska han självklart få ress av mig, jag kan också de flesta commands. Nu kommer vi till staff abuse jo staff abuse är något som ni staffsa aldrig kommer se från mig, då jag ska visa att jag är en mogen person tar rätt återgärder, skriver om någon behöver hjälp, och aldrig ressa någon utan matrial, som bevisar att personen ska få ress, detta är varför ni ska ha mig som staff, och jag vill också tilläga att det skulle va en stor fördel. Jag vill bli servervakt för att hjälpa till med servern samt rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo som sagt abuse det värsta som finns! t.ex. att jag har perms till att ressa mig själv för att vinna ett scenario. Jag dv en bil som egentiligen ej ska dvas, jag kickar/bannar för att jag ej gillar personen. detta är abuse med sina perms och ska verkligen ej ske, man ska vara rättvis av sig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka