Dubbelpost puffenlucke | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

puffenlucke

Icke Medlem
Meddelanden
153
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Puffenlucke

Ange ditt födelsedatum 10 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har varit det förut och det var roligt då, lite senare blev jag helper och jobbade mycket med annat. Men har alltid tyckt om att ta in nya medlemmar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är framförallt seriös jag har en lugn ton, Jag läser noggrant och talar jämt tydligt och trevligt. När jag tar in medlemmar ser jag till att de kan allt som en medlem bör veta, Jag är alltid rättvis mot alla som ansöker.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska jämt bemöta de som ansöker med en lugn och trevlig ton. Man ska fråga om personen är redo och vara snäll mot personen hela ärendet. Man ska också prata tydligt så personen förstår. Det är viktigt att bemöta alla trevligt o h hjälpsamt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att ha medlem Rollen har en stor betydelse, att man kan reglerna, man utgår efter reglerna och inte gör regelbrott. Om man som Medlem gör regelbrott tycker jag inte att man ska vara en medlem. En medlem bör kunna grundreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Innan man ansöker så anser jag att man först och främst ska läsa grundreglerna.
När man läst grundreglerna så ska man lära sig alla, vad reglerna har för betydelse och vad reglerna står för.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett stort ansvar, Jag ska vara en förebild för alla medlemmar. Om någon medlem har frågor så tar jag gärna min tid och svarar på frågorna. Desamma gäller personer som vill bli medlemmar.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt Aktiv, dock ska jag skaffa moppe och moppe kort snart, så då blir det inte lika mycket aktivitet. Men kommer alltid kunna svara på många ansökningar och ta interjuver ofta.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka