Accepterad Puddis06 | Medlem ansökning [Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Puddis06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197975185446

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Puddis06#9020

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Urban Jönnson född 1997. Båda Urbans föräldrar är döda dem dog i en skottlossning 2012 i centrum tack vare att polisen inte dök upp i tid. Föräldrarna dog för att dem hade skulder till ett stort gäng i staden Urban kommer ifrån. Efter dessa händelser valde Urban att bli kriminell för att kunna hämnas på gänget som dödade hans föräldrar. Urbans farfar lyckades få reda på att Urban blivit kriminell och erbjöd Urban ett jobb hos Urbans farfar som bilmekaniker. Urban tog jobbet och försökte dras sig ur allt kriminellt. Men han lyckades inte och det slutade med att han fick flytta och han valde att flytta till staden Unive. Urbans största dröm är att bli polis och hjälpa andra att slippa gå igenom det han behövt gå igenom. En annan dröm Urban har är att bli bilmekaniker igen för att hans farfar ville att Urban skulle bli det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag vill höja min rp nivå och det är lättare om man är medlem genom man kan få mer avancerade jobb som man inte kan ha om man inte är medlem. och när man har avancerade jobb blir rp:n svårare och man utvecklas snabbare än om man inte är medlem. och det blir roligare med medlem man känner sig mer välkommen in i unive.
jag kommer också försöka mitt bästa för att servern ska bli roligare och större genom att tillexempel rollspela på ett seriöst men inte för seriöst sätt så att det blir tråkigt så att andra spelare lämnar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att det finns mängder av saker att göra och massor olika jobb att välja mellan. Jag tycker också om att det alltid är massor av spelare inne på servern hela tiden vilket gör att det alltid händer något. Jag tycker också att hela communityt är väldigt trevliga och alla rollspelar på en hög nivå.

Hur hittade du Unive? Jag såg en streamer spela på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bli bättre på rp och skaffa ett jobb inom bilbranschen eller som polis. Jag vill också hjälpa andra att bli bättre på rp och skaffa nya vänner som också spelar på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att uppnå min maximala rp nivå som jag vet att jag kan nå på Unive och helst hjälpa andra att uppnå deras maximala rp nivå på Unive. Jag vill också testa många jobb helst inom bilbranschen och jobb som jag tycker min karaktär passar in på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka