Inaktuell Puchy | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Andersson

Vad är ditt discord namn? JEWSA#9358

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Den 52 åriga Zion Rosengård flyttade nyligen hit till staden. Han var riktigt ovan med stora städer och trafiken var allt värre till skillnad från den lille byn han bodde i förut. Han hade inga mål planerade men eftersom att pengar behövdes så fann han guldvaskeriet som sitt jobb.
Både mina föräldrar var uppväxta i den lilla byn och dom ville att jag skulle föra den traditionen vidare. En dag släppte det och jag tog mig beslutet att expandera och testa på nytt.
Under hela mitt liv så har jag alltid haft ett stort behov av bilar och i många av fallen så var det just sport bilar som föll mig mest i smaken. Jag hade drömmar om att kunna köpa en eller flera sport bilar men dom drömmarna sket sig oftast då jobbet mitt som vaktmästare på ett dagis inte var så bra betalt. Jag visste att jag var tvungen att göra ändringar och därför så sa jag upp mig på jobbet och tog bussen till denna stad.
Det jobb jag försöker skaffa nu är mekaniker på mekonomen eller på autoexperten.

Varför ska just du bli whitelistad? Mina planer nu när jag blir whitelistad är att skaffa jobb på mekonomen eller autoexperten. Men om jag inte kommer in på någon av dom jobben så finns det alltid flera man kan söka till.
Att vara whitelistad betyder för mig att man får en "riktig" plats på servern och att jag får en riktig roll i RPandet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag finner den här servern som den mest "verkliga" servern jag spelat på och att bli whitelistad på en server som den här är ett stort steg i RPandet.

Hur hittade du Unive? Jag hade vänner som tidigare hade spelat på den här servern och eftersom att servern var aktiv och att dom ville ha seriös RP så visste jag att det här var servern för dom som vill ta RPandet seriöst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med just RPandet är att kunna återspela på ett så verkligt sätt som möjligt och att se allting som om det vore det riktiga livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på andra servrar där RPandet inte varit så seriöst, såsom GlockRP och TrapLife men det är inte förs nu när jag spelar på Unive som jag har tagit RPandet så seriöst som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka