Nekad Puchy | Ban överklagan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? Lil-Fkn-Mackish

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: slås i fängelset efter att man blivit tillsagt ~Lil-Fkn-Mackish. Återstår: 14 dagar 23 timmar 55 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag och en polare hade lite kul i fängelset och höll på att slåss mot varandra i fängelset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare slogs i Gymmet vid Fängelset, fighten var något vi båda hade gått med på och vi RPade på skadorna. Men efter att vi slagits så varnade Lil Makish oss i lokal OOC chatten men eftersom att vi var upptagna med att slåss så såg vi inte det. Sen så såg jag en annan snubbe som låg död eftersom att andra hade hoppat på honom utan någon anledning och därför så revade jag honom. Efter det så var jag avstängde i 15 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att man springer runt och slåss kan ju ses som lall, vilket med stor sannolikhet såg ut som i den här situationen och jag förstår att Lil Makish valde att bannad mig. Det spelar ju egentligen ingen roll om det var min polare eller inte man kan inte bara springa runt och slåss hur som helst och det är förståeligt att folk får blickar. I mina tankar så tänkte jag att det var mer okej då han var min vän och eftersom att han godkänt att slåss mot mig. Men i hela verket så är det fel och regelbrott.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min Första ban var när jag var ny till FiveM och RPn då jag joinat servern för att spela med mina vänner och sedan vad jag tror blivit bannad för Powergaming. Min andra ban var när jag var halv ny och jag hamnade i bråk med en snubbe vilket ledde till att det blev en fight och jag vart bannad för RDM. Min tredje ban var något som jag själv inte påverkat utan att en snubbe hade joinat en stör ej kanal vid mitt namn och sedan skrikit rasistiska saker och fått mig bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det kändes ju inte helt rätt vid dom tillfällena som man var med om där man sprang runt i fängelset och slåss. Det är ju emot reglerna och det är ju något som man ska bli bannad för. Oftast när man gör saker som det här så tänker man oftast inte till tillräckligt och därför så är riskerna störa till att man bryter en eller flera regler. Det är inte förråns senare när det väl är försent som tänker efter och inser att det man gjort var fel. I ett fängelse så kan det förekomma att man hamnar i bråk med andra men oftast då så har det varit något tillbakaliggande som dom slagits över och inte bara sprungit runt och slagits för kulls skull. Jag inser nu att jag bara borde varit normal och inte sprungit runt och slagits och hetsat med andra, det är ju fel på så många sätt och det är nu i efterhand som jag verkligen ångrar det jag gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att springa runt och slåss i fängelset är ju fel och jag förstår att jag blivit avstängd för just det. Skuldkänslorna kommer ju efteråt då man trycker ner sig själv över allt man gjort. Jag får oftast ångest när det gäller saker och det är något som märks på mitt beteende. Jag vet inte hur jag ska beskriva hur ledsen jag är över att jag gjort det jag gjort. Att detta var fel var något som jag redan visste från början att det var fel men att man oftast inte tänker efter helt får en att må så mycket sämre i efterhand då man visste att det var ens egens fel.

Förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Vänta 24 timmar mellan dina överklagningar.

Utveckla mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka