Nekad Puchy | Ban överklagan | Jon

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? Lil-Fkn-Mackish

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: slås i fängelset efter att man blivit tillsagt ~Lil-Fkn-Mackish. Återstår: 14 dagar 23 timmar 55 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag och en kompis hade gått runt och slagits i fängelse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare hade en liten fight där vi slogs mot varandra i fängelse. Vi slog ner enbart varandra och hade det kul. Men det jag inte såg var att Staffsen hade varnat oss i chatten vilket jag inte såg så när jag väl såg det så var det försent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet ju att det är lall när man springer runt och slår ner varann inne på ett fängelse. Jag fattade ju att det var helt fel det vi gjorde men jag tänkte inte så mycket angående det. Att jag höll på som jag gjorde var eftersom att jag nu satt i fängelse och att jag skulle sitta där ett tag. Men jag vet att det jag gjorde inte var okej men jag tyckte själv att eftersom att jag satt i fängelse och istället för att bara stå där AFK vilket bara skulle vara konstigt så hade jag och min kompis lite kul.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första ban var när jag nyss joinat servern och varit helt nu till RPn, det jag gjorde då var att jag Lallade runt. Min andra ban var att jag var halv ny till RP och att jag hamnade i en fight som gick överstyr vilket slutade i att jag bröt mot reglerna. Min tredje och sista ban var när jag vart falskt anklagade för att ha joinat en stör ej kanal som ej-Whitelistad och sedan uttryck mig rasistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag och min kompis gick runt och slog varandra var helt oacceptabelt och jag visste att det var emot reglerna. Men eftersom att jag var fast i fängelset under en så lång period så ville jag och min polare underhålla varandra lite. Därför så har vi sen tidigare gått runt och slagits med varandra och RPat på det. Jag har bara slagits med min kompis och dom andra som velats slåss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag gjorde är något som inte ska hända, det är fullt emot reglerna och konsekvenser ska förekomma till dom som bryter reglerna. Jag står för att jag gjort fel och jag vet att jag kunnat gjort så mycket bättre. Jag ångrar att jag gjort det och under resten av min tid under fängelset så kommer jag inte slåss med någon.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka