Nekad Puchy | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Multistaden RolePlay

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM,Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag slog en annan efter vi hade "bråkat".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, Jag åkte till verkstaden (vianor) där jag skulle fixa min bil. Det är värsta kön där inne så vi var tvungna att klämma ihop oss lite. Jag hade då ställt min bil lite fel så att den nästan stötte i min polares bil. Tiden kom då när min polare skulle åka ut och då vart jag tvungen att flytta på mig. När jag väl försöker flytta på mig så råkar jag slå i hans bil, vilket han tyckte var helt okej. Men min polare hade stått och snackat med några andra innan jag kom. Dom två röt till mot mig och började säga massa dåliga saker om mig, vilket jag också började göra mot dom. Sen så började en av dom snubbarna (vars namn jag inte vet) att säga -Kom då, slå mig då!. Vilket ledde till att jag stack ut eftersom att jag inte pallade vara med dom. Sen så följde han med mig ut och fortsatte att vara stöddig. Vilket jag inte kunde motstå, så jag slog honom så att han däckade och sedan så stod han bara där och skrev sin report.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Brottet som skedde var att jag slog honom eftersom att han varit stöddig. Vilket i "verkligheten" skulle ha gått vidare till domstol, där jag hade haft all rätt att överklaga och kunnat fått chanser att minska straffet. Straffet för misshandel är oftast böter och fängelse, vilket jag var helt medveten om att jag skulle få eftersom att RolePlay ska utspela sig i en sån verklig miljö som möjligt. Eftersom att jag slog honom av en anledning så ska inte mitt brott klassificeras som ett regelbrytande då det som hände hade kunnat hänt i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första avstängning var för att jag RDMa men det står jag för och jag visste att jag gjorde fel. Men i det här fallet så var det något som inte är ett regelbrott på servern utan ett vanligt brott som sker i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag visste konsekvenserna i allt det och jag var beredd med det straffet (Fängelse, Böter) jag skulle få.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Eftersom det jag gjorde klassas som ett brott inte någon brytning av servens regler då jag var fullt medveten om det normala straffet jag skulle få. Så om det är något som jag har lärt mig så är det att jag ska ta det mer försiktigt inne i verkstaden.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Det finns klipp där du blev påkörd och sedan körde du iväg som ingenting. Innan det slog du en kille flera gånger utan en bra anledning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka