Nekad Puchy | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JEWSA

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356901275/

Ditt Hex-ID: 110000117a42d9b

Vad är din discord tagg? JEWSA#9358

Vem var det som bannade dig? Dysphoria

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: rasism i discorden ~Dysphoria Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom sa själv (I support) att jag joinat någon av "stör-ej" kanalerna och skrikit n-ordet ett fler tag gånger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare åkte runt och testade min nya bil etc. Vi hade det allmänt trevligt och allting gick bra till jag vart bannad efter vi hade handlat kläder. Jag tänkte att servrarna förmodligen hade kraschat eller skulle startas om. Men när jag väl kom tillbaka till FiveM lobbyn där det stod att jag blivit bannand permnanent i discorden av Dysphoria pga rasism.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När jag väll vart bannad så vart jag riktigt chockad och begav mig snabbt till support där dom drog in mig och berättade att jag joinat stör ej och skrikit n-ordet. Vilket jag inte kan då stör-ej kanalerna bara kan nås om man är whitelistad eller högre. Jag satt samt också och snackade med min polare (iddqd#6934) i ett annat (privat) samtal, där jag sätt när incidenten inträffade.
Dom i support sa att jag skulle göra en banöverklagan, vilket jag har gjort mer än en gång. I min första överklagan så skrev jag angående vad som hänt samt en incident som hänt tidigare som kunnat haft en koppling till det här.
Efter varje överklagan så frågade jag varje support eller mod som nekat mig om varför jag vart bannad. Deeney var den första som nekade min överklagan och när jag först frågade varför jag vart bannad så bad han mig utveckla min text. Vilket jag gjorde och den vart sedan också nekad av honom. Jag frågade varför och det ända som jag fick till svar var "inte vara rasistisk" vilket inte beskrev någonting om vad jag gjort eller inte och jag fick ingen försåtlig anledning om vad som hänt. Jag fortsatte fråga honom om vad mer jag gjort samt vad jag kunde göra för att bli unbannad. Då han senare sa att jag också hade "skyllt" från mig på någon annan. Vilket inte stämmer helt då när jag först joinade support så sa jag att den kunde varit min kompis som hade kunnat gjort allt det här. Vilket säkert skulle kunna hända då han är bannad ingame men också för att han är mer en sån person som skulle kunna "fucka" för andra. Jag skrev senare en till överklagan som också vart nekad. Jag frågade varför och fick inget till svar. Sen skrev jag en diskussion som läst flera gånger men ingen har svarat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns vara min andra avstängning där jag hade missförstått reglerna och slagit en annan och blivit bannad för att ha RDMat samt Powergameat. Vilket jag skrev en överklagan på som vart godkänd. Eftersom att jag precis börjat tagit RP seriöst när det inträffade så visste jag vad jag inte skulle göra i framövrande situationer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit personen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det finns inget jag kan förbättra då bannen är falskanklagad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka