Accepterad Pubis | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pubbis

Icke Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
131
Användarnamn: Pubis

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198369115640/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Pubis

Vad är din discord tagg? Pubbis#0203

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde ganska fort och råkade köra in i en annan spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil och min W tangent fastnade i tangentbordet så jag kunde inte stanna så jag råkade köra in i en annan spelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte fel av staff att banna mig eftersom att jag körde ganska fort rakt in i en annan person men det var en olyckshändelse och jag försökte göra mitt bästa för att inte köra in i han.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för att jag puttade bort arbets fordon för några av mina kollegor råkade spawna in två bilar samtidigt så jag skulle putta iväg dom för dom låg upp och ner. Jag blev bannad för powergaming. Jag lärde mig att försöka använda mer RP istället för att ta de enklaste lösningarna i alla scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag gjorde mitt bästa för att förhindra händelsen men det var inte tillräckligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte riktigt lärt mig något nytt efter denna ban eftersom jag inte hade kunnat påverka händelsen på något sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka