Nekad Pu1sen | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skurken

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Turken1455/

Ditt Hex-ID: 110000136d3315a (Hex)

Vad är din discord tagg? Skurken#4317

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannade mig för han trodde jag bröt mot en regel mens e blev ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var vid piren och va med några personer sen så kom en Falck bil och då så springer alla till den sen hoppar några in i den och håller på o lallar sen så åkte Falk bilen in för att hjälpa några med deras bilar sen så för ja en blick på en bil som står mitt i ingången till pirens parkering så jag tänkte ta bort den så ja hoppade in men sen blev jag bannad så straffen trodde jag skulle ta bilen men det skulle jag inte utan jag tänkte ta bort den alltså dva den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det eftersom att jag inte skulle ta bilen utan jag skulle dva bilen men staggen trodde nåt annat så han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad för att jag snodde en bil och då var jag helt ny i servern och hade inte läst på reglerna och den andra bannen var för vdm och combatlogg men staffen hade bannat fel för jag hade inte gjort något av det och den tredje var att jag ljög för en admin men ljög inte så han fattade det fel. Fjärde gången var att jag blev bannad för ett misförstånd igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej inte va jag vet för jag tänkte göra lite staff arbete o ta bort bilen så man kan köra in för den va helt trasig o ser ba konstigt ut om den står där och ingen bryr sig om sin egna bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej faktiskt inte eftersom att det blev et missförstånd.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka