Accepterad ptrjoni | Ban Överklagan I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ptrjoni

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Vet ej

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:763127473

Vad är din discord tagg? SrThouel#9041

Vem var det som bannade dig? QueenT

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Untitled.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Rpade inte omedvetet. vid krasch var jag tyvärr inte erfaren nog att hålla mig till rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde bil för fort mot sjukhuset, och krockade in i en skylt. Vid krock så OOC jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä den var rätt, men är rätt så ny. Så dessa situationer ger mig lärdom såklart. Annars hade jag inte kunnat utvecklas och lära mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla mig till RP. Givit känslor om skadan, reaktioner. Verkliga reaktioner som sker vid en olycka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att hålla mig mer disciplinerat till RP oavsett situation, händelse eller förseelse. Men är ny så lär mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Viktigt att rollspela när man krockar du krocka två gg under samma väg och sen bara stiger ur bilen som ingenting hade hänt det är absolut inte ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka