Nekad psyxoswe | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

psyxoswe

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot

Vad är ditt discord namn? psyxoswe/monkeviglot123

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Farid laffeson han är 23 år gammal. Farid hade en väldigt ljus bakrund i början han gick i ett fotbolls lag och va en av dom bästa i laget. Farid umgicks med Anas och Mohammad dom har varit med varandra nästan varje dag i 7 år och dom går i samma fotbolls lag alla tre. Dom tre kompisarna hade alltid sällskap till träningar och fram och tillbaka till skolan så dom va med varandra nästen 24/7. Men sen när de blev sommarlov så flyttade Anas och Mohammad till en annan stad 40 mil ifrån var Farid bor så Farid hade ingen att vara med längre tills de kom fram en snubbe som hette Radwan som va en vänster hand i ett gäng som heter Bloodtroxes. Radwan fråga då om Farid ville bli hans vän och tjäna lite pengar samtidigt så Farid sa ja och han började då umgås med flera gängmedlemmar samt bossen av Bloodtroxes. Farid kände sig inte trygg där så han slutade umgås med Radwan och bloodtroxes medlemmarna och sökte där efter till ifk göteborgs A lag och han gick på några träningar och fick sedan ett kontrakt. Farid spelar idag som en av dom bästa spelarna i hela sverige och har väldigt gott för sig med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriös rp och bra beteende mot folk och poliser och staffs på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder att man inte bara spela för sitt eget bästa och att båda ska ha kul och båda ska kunna vinna och inte bara du som ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait/lockar polisens uppmärksamet, VDM/ använder ett fordon som vapen, Combatlogging/ lämnar mitt i ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på finalen centic och en gång tidigare på unive samt velo roleplay

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej har nog skrivit allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka