Accepterad psykvård | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silvertejp on top

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837137477

Ditt Hex-ID: steam:110000134440045

Vad är din discord tagg? 𝒩𝑜𝓇𝓇𝓁𝒶𝓃𝒹#1502

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (60).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? okej jag erkänner jag har sålt en gratis bil till en men jag var tvingade till de och jag för står vad jag har gjort men jag blev tvingad av min polare att jag skulle sälja en bil till han om jag inte gjorde de så hade jag betalat 1000kr irl och ha nville ha de nu men jag hade inte pengar till de så jag sålde en bil till han och jag känner mig jätte mycke till skuld till maja lisa och jag vill va till backa på unive så jag kan betala till backa till maja lisa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom från skolan och skulle starta dator men så ringde en polare och han behövde hjälp med sin dator så jag drog ditt och sen så for jag hem och sen så startade jag dator sen öppna steam och sen så ringde min polare och sa att han skule ha till backa en skuld som jag hade gjort och sen så sa han att jag skulle ge han 1000kr eller att jag skulle sälja en bil till han och om inget av de hände så hade han lagt upp en video som jag inte ville att han skulle lagt upp sen så gick jag in på unive och gav han en bil som va typ värd 200k och sen så tog de ett tag sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag har gjort ett fel jag hade inte gjort nåt i ställe och ba låtit de va och inte sålt en bil till han jag för står att de var mitt fel jag skulle inte heller göra en banöverklagan men jag vill bara testa om jag blir godkänd eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare av meta men jag hade lärt men en läxa att man inte ska prata med nån nät man spalar på unive och jag ljög om en banöverklagan men så testade jag att inte ljuga och då blev jag anbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte gjort nåt i ställe och ba låtit de va och inte sålt en bil till han

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa att man inte ska göra nån en kändst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka