Nekad psykvård | Ban Överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

silvertejp on top

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837137477

Ditt Hex-ID: 110000134440045

Vad är din discord tagg? Jag heter Hej#1242.

Vem var det som bannade dig? av Vible.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ok jag var bannad för vdm och men vill säga något jag var bannad för min lilla bror han spelar gta5 och jag gick för att äta gick min bror till min dator och spela tog bil och körde på det var darför jag blev bannad jag blev sur på min lilla bror han spelar gta 5 han tror att det var gta 5 han körde över alla han viste inte att det finns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min lille bror körde han tog bilar sa han och körde på alla folk han visste inte att det var riktiga folk i FiveM det sa han till mig att han körde på folk nåra dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig och fel av mig som inte var jag som gjorde så det var min lille bror ni borde inte banna på direkten ni borde ge min lille bror 30 min ban så skulle jag inte ha vart bannad det var fel av mig som min bror spelar utan att säga till mig blev ledsen för permenet ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad jag vet hur jag rpar jag älskar unive det är den bästa server hittils det är så roligt att rpa här på unive men har inte tidigare ban det är min första ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag skulle inte låta min lille brosha spela jag borde gå till min dator och kolla om han spelar men förlåt kommer aldrig låta min bror spela FiveM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket har jag lärt mig att jag kommer aldrig låta min lille bror spela

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka