Nekad psykopat | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Kalle#1111

Ange ditt födelsedatum 10 oktober 2006

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? de som fick mig att ansöka till Whitelist Ansvarig var för att jag kände att de är otroligt många nya personer som går med i discorden varje dag och jag kända att jag skulle kunna vara en av de som kan hjälpa de att få Whitelist jobb tex polismyndigheten och så vidare. OCH inte bara de jag vill också kunna ha trevliga intervjuer med folk och kunna göra de glada att de har en chans att bli Whitelist.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Varför jag tycker att ni ska välja mig till Whitelist Ansvarig är för jag är lung och trevlig att prata med jag gillar att ha en konversation med folk som man har i en intervju. och jag går inte i skolan så jag har otroligt mycket tid över att kolla på Whitelist ansökningar och att läsa är nåt jag har ett intresse av. jag har även varit medlem i discorden i ett bra tag så jag kan liksom hur discord fungerar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta personer med respekt och kunna vissa att man är intresserad att prata med den personen och att man alltid ska vara trevlig och snäll.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? jag skulle vara otriligt aktiv och kunna läsa alla Whitelistans ansökningar och kunna jobba på att få folk Whitelistade.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? att de ska kunna de vanliga reglerna de vil säga grundreglerna och att de ska vara kunniga inom rp och ha ett viss antal timmar på unive fast de finns undantag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? jag skulle säga att mitt ansvar är att om en kille jag har godkändt till Whitelist dagen efter springer runt och rdmar och då är de mitt ansvar att ta bort hans Whitelist.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv för att jag har ej skola och jag har lov nu och min pappa jobbar hemma och min mamma har fått en sjukdom i sitt knä så att hon inte kan röra sig normalt så jag är hemma då och jag älskar att sitta vid datorn så de blir många timmar och med de timmarna känner jag att jag kan ta Whitelist intervjuer

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive och de är de jag kommer fortsätta med

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag gillar att vara med mina vänner och spela

Senast ändrad:
Tillbaka