psykopat | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kalle320

Icke Medlem
Meddelanden
568
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad heter du på discord? Kalle#9999

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30-23.00
Tisdag: 15:00-23:00
Onsdag: 15:00-23:00
Torsdag: 15:30-00:00
Fredag14:30-04:0
Lördag: 12:00-04:00
Söndag: 12:00- 00:00

Berätta om dig själv Jag heter Elliot Ström jag är född 2006-10-10 jag gillar att hålla på med bilarvara med vänner och Familjen. Jag är snäll rolig och trevlig . Jag har en katt och en hund mamma pappa och 2 systrar och många bröder jag gillar också music va med mina kompisar på kvällar och att spela paddel och spela kort. jag bor i en liten hålla som heter åmmeberg.

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blir staff så skulle jag först och främst försöka så gått jag kan att hjälpa andra folk förbättra deras rp nivå. men jag skulle också banna folk om jag ser att de bryter mot reglerna tex rdm eller vdm jag skulle också be folk komma in i support om en annan person kommer in till support och visar ett klipp där en anna person gör något fel och låta den personen kunna förklara vad som har hänt i hanns perspektiv.

Hur länge har du spelat på Unive? 550 timmar

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? ibland så brukar jag så ganska dålig rp och då så skulle jag kunna sänga till de i tex lokal ooc för de flesta lyssnar mer på en support en än vanlig spelare och om de blir ett scenario och nån känner att de går fel och de sätter sig i support och du skulle jag kunna vara en av de som kan hjälpa och rätta till så de blir så bra som möligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag tror att jag skulle kunna bidra med att att kunna hjälpa folk som skulle behöva hjälp och jag tror att jag skulle kunna göra unive till en trevligare plats inte för att jag tycker de är otrevlig men ni förstår säkert vad jag menar. och jag tror att om jag blir support så skulle jag kunna hjälpa unive att bli större än någonsin.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag är är servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja ganska bra tex sqlban andlednig id dagar sqlunban hexid
/tpm /goto id /dv /setjob jobb id grad /kick /spec /noclip /freeze

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag tar medicin för ångest

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka