Nekad psyk | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

psyk

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lenny

Vad är ditt discord namn? psykbryt_

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Johan Bengtsson och är 21 år gammal föddes i en stad som heter uddevalla år 2000 och har haft ett väldigt blandat liv sedan dess när Johan var 4 år gammal dog hans pappa i en bilkrock och Johan blev väldigt ledsen och hans liv förändrades han börja äta mycket merför att det gjorde att han inte kände sig lika ledsen och sen när han börja skolan så gick det bra dom första 2 åren men sen blev han mobbad för att han var tjock och överviktig men han har ett intresse för höga hastigheter han älskar snabba bilar och hans dröm är att bli bilförsäljare men han blev också kär i en tjej i sina yngre dagar som han gillar än idag men han har tränat för att gå ner i vikt och gjort allt men hon gillar inte killar med fattiga jobb så han har både intresse för bilförsälljning och är kär i en tjej som också är de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och skön rp då jag har mycket erfarenhet sedan tidigare har över 2k timmar på fiveM kommer bidra med riktigt skön social rp och spela för att alla ska ha roligt i alla senarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att alla i ett senario ska ha roligt inte bara för att vinna senariot genom tråkig och osocial rp då det inte spelar någon roll om man vinner eller förlorar ett senario sålänge senariot va roligt för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst serverns regler exempel på dom är sunt förnuft att man ska tänka ogiskt och agera lsom din karaktär hade gjort i verkligheten och rdm att man inte ska döda folk utan anledning sen har vi vdm det är när du använder ett fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mycket erfarenheter inom rp har spelat på unive från slutet av 2020 till början av 2023 och under den tiden har jag fått över 2k timar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Vänta 2 veckor efter indragen medlemskap.
Du kan ansöka igen 7/7. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka