Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grovestreet pizzeria
Vad heter du IRL? Lenny
Vad heter du på discord? psykbryt#2247
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2-2,5år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra allt för att få upp pizzerian som den var förut igen förut va pizzerian en bra punkt i rpn folk från meko polisen osv kom och åt där på rasten kriminella var där på kvällarna den va en stadig punkt för social rp som var riktigt rolig och så tycker jag den ska vara igen så kommer ha öppet mycket hitta aktiva anställda osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan har även varit biträdande på brittas när det fanns för länge sen och vice i gäng så vet inprincip allt inom panelen osv
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne några timmar om dagen om jag inte gör saker irl
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Lenny
Vad heter du på discord? psykbryt#2247
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? 2-2,5år
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra allt för att få upp pizzerian som den var förut igen förut va pizzerian en bra punkt i rpn folk från meko polisen osv kom och åt där på rasten kriminella var där på kvällarna den va en stadig punkt för social rp som var riktigt rolig och så tycker jag den ska vara igen så kommer ha öppet mycket hitta aktiva anställda osv
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där innan har även varit biträdande på brittas när det fanns för länge sen och vice i gäng så vet inprincip allt inom panelen osv
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne några timmar om dagen om jag inte gör saker irl
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja