Nekad psyk | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

psyk

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/aaaaaaaa123467678442/

Ditt Hex-ID: 11000014583f734

Vad är din discord tagg? psykbryt#2247

Vem var det som bannade dig? jyazz

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? problemspelare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpade seriöst för 5 öre och gick runt och lallade och slogs med alla och bara samlade ban på ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vart bannad för att jag skrev due seg åt en kille som gick afk 6gånger under ett 25minuters senario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde massa fel som resulterade i massa banns som resulterade i denna ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad massa gånger men lärde mig inte förens denna ban kom och jag förstod att om jag kommer tillbaks måste jag rpa seriöst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra rätt från start

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att rpa med vätt i skallen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du beskriver ju klart och tydligt vad som gjort att du fick din ban. Varför skulle jag vilja släppa in en spelare som dig?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka