Accepterad Psycho Swede | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Psycho Swede

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198178420803/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin Kilman

Vad är ditt discord namn? Captain Morgan#6380

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Kevin Larsson. En man i 28 års åldern som har varit med om mycket olika grejer i sitt liv. Som 16 åring blev han utslängd ur sitt hem av sina föräldrar Bengt o Klara Larsson på grund av sin stora frånvaro från skola och hemmet. Han började leva på gatorna i Stockholm och började träffa fel personer som drog in han i tunga droger o kriminalitet vid 17års åldern. Vid 20 års åldern hade han testad nästan alla droger som fanns att få tag på och hade misshandlat 6 personer på grund av att få tag i droger. Efter det togs han in på behandlingshem o mötte en jäkligt cool man som blev min förebild i livet. Han peppade mig o trodde på mig att jag kunde komma ur det här dåliga behovet. Lätt påverkad av grupptryck, har en bra humor, hatar djur, tänder på tanter, dåligt morgon humör, gillar skräp mat, garvar hjärtligt när folk gör illa sig och har svårt med auktoriteter.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med mycket humor o skratt för andra rollspelare och konstiga scenarion. jag tänker alltid utanför boxen, jag har rolig fantasi

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är ett roligt sätt att spela på och är otroligt nyfiken på vad det kan leda till och ni verkar vara på en annan nivå av andra servers med mer personer i servern som man kan intrigera med i rollspelet

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive på facebook

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utvecklas o intrigera med riktiga personer i spelen mer och ha en mer trovärdiga roller

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har testat lite olika servers som snöstaden roleplay men verkar som att ni när på en annan nivå och mer spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka