Accepterad Psycho | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Psycho

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809723777

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mr. Chow

Vad är din discord tagg? D4rkPsych0#3479

Vem var det som bannade dig? 4Zenqy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var ett rimligt beslut, och jag förstår varför straffet placerades. Dock så tror jag att D-Sync kan vara inblandat då jag själv inte såg mitt fordon skadas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis hämtat ut min bil och var påväg till Monkey Club för att börja hjälpa till med planeringen till nästa fest, teman mm. Jag var ungefär vid klubben när jag fick bannen i fråga. Men själva scenariot utspelades troligtvis på vägen dit när jag passerade en bil som kom från andra hållet (vid torget). Från min synvinkel rörde jag inte den andra bilen, - men jag var nära på att köra in i bilen. Jag svängde höger lite sent så endast någon meter skiljde oss åt. Därmed tror jag att det var dsync då bilen kanske tog en impakt även om jag inte visste om det? Har tidigare staffat och detta har inträffat för mig, därmed är det min gissning för vad 4Zenqy såg. Kommer inte direkt klaga på beslutet då det är helt rätt gjort från hans synvinkel, önskar bara komma in på servern igen då jag i fråga inte kolliderade med den andra individen. (Från mitt perspektiv)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban från staffen, och detta tyder endast på att ni inom staff teamet är aktiva och noggranna - samt agerar snabbt. Vilket jag som spelare uppskattar enormt, det var dock lite felaktigt från mitt håll då jag inte kolliderade med det andra fordonet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit kickad, mm ett antal gånger (dessa har dock varit felaktiga) och jag har kunnat lösa det via support!
Den avstängning som är helt rätt utfärdad kom faktiskt endast några minuter innan då jag sågs som en "lallare" på sjukan. Det var inte en felaktig ban, och jag tog lärdom av den. Jag höll på att snacka med lite grabbar om klubben, deras åsikter - samt teman mm. Jag drog även lite skämt med dem och min kollega. Denna ban är inte felaktig, och jag förstår varför den inträffade. Vi hade precis haft en fest, och jag var lite stingslig - (in-game).

Från den bannen fick jag med mig i hur sunt förnuft spelar större roll (Överallt!). Jag är van vid att köra mitt egna race, och tänkte inte på att andra som rpade sjukvårdare etc kanske uppfattade oss som oseriösa när vi snackade om fest mm där. Kommer definitivt ta med mig de i efterhand, och tänka till innan jag drar fram min skojiga personlighet överallt. - Det gäller ju att man sätter sig i karaktären, och skaffar ett beteende efter miljön.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha hållit mer distans, även om jag inte gå tillbaks till tiden. Eller körde in i bilen från mitt håll så bör man fortfarande ha i åtanke att det är ett spel. Saker och ting händer, dsync har jag varit med om förut. - Så att hålla mer distans i framtiden vid låga, samt höga hastigheter är något jag definitivt bör tänka över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart! Lite som jag nämnde ovan kan jag hålla mer distans, tänka på att det finns lagg mm för andra. Samt dra in sunt förnuft i flertalet miljöer, samt scenarion! Jag kommer även fundera över annat som kan förbättras som t,ex mera sunda scenarion i klubben samt ageranden.

Hoppas ni anser att detta låter bra, blev relativt kortfattat men tror det ger er en bild kring vad som hände. Mvh!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka