Nekad ProxyGz | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProxyGz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Proxy#1008

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ibbe Borg och är 22 år gammal. Ibbe hade en bra barndom där han fick vänner, mycket kärlek, m.m. Men Ibbe bodde i ett områda som drabbades av gängkriminalitet och efter alla skottlosningar som han fick uppleva i det området så bestämde han sig för att bli polis och hjälpa samhället mot all kriminalitet genom att bli polis. Ibbe Borg flyttade till unive staden och blev polis men senare ville Ibbe ta semester för att ta det lungt. Men nu så är Ibbe tillbaks och ska flytta in i unive staden och skaffa medborgarskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp inom många områden som t.ex krim rpn, jobb rpn och sociala rpn. Jag har ett driv till att vara en seriös rpare genom att försöka skapa scenarion och försöka få folk att få ett driv för rpn så att unive kan bli så bra som möjligt. Jag kan också bidra med rpn genom att försöka att bli staff och gå med 320 staff team för att det har varit mitt mål inom mina 6 månader som jag har rpat i unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst menas med att ifall jag har t.ex blivit arresterad av en polis måste jag acceptera detta faktum och låta denna polis få vinsten för att öka chansen att bli högre uppsatt. Motsatsen till detta är folk som inte vill förlora inom vissa scenarion och försöka vinna genom att använda perms om man är sv eller högre uppsatt som staff.

Hur hittade du Unive? En av mina nära vänner spelade i denna server och tipsade om den. Han sa att den hade en väldigt bra RP upplevelse och rekommenderade den så jag blev sugen att ta del i denna communtityn. Jag börja först rpa här i december och jag har upplevt en bra och seriös rp inom både jobb och krim rpn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka