Accepterad ProxyGz | Ban Överklagan [Geth]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProxyGz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437976231/

Ditt Hex-ID: steam:1100001581412a7

Vad är din discord tagg? ProxyGz#1008

Vem var det som bannade dig? Geth

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-03-17 181704.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de valde att banna mig för att de tyckte att jag ej rpa på mina skador när jag krascha med min bil. Detta fick dem att tro att jag ej lydde reglerna inom rpn. De valde att banna mig också för att jag sa inget i klippet som de hade. De ville lära mig natt inte spela för makt och ha övernaturliga krafter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil runt hela staden när jag tappa kontroll över bilen och krascha. Min bil lyckades landa väldigt nära en sjö och jag minns att jag rpa på att jag var skadad genom att göra stönande ord och säga "aj, min nacke" flera tal gånger. Sedan åkte jag iväg igen och senare blev avstängd för powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var både felaktigt och samtidigt mitt fel för att efter jag kraschade så minns jag klart och tydligt att jag rpa på mina skador som visar att i mitt fall ville jag ej göra powergaming. Men det som är mitt fel är att jag glömde att trycka på push to talk knappen när jag krascha så det var därför Geth gav mig en avstänging. Jag själv har sett hans klipp och jag ser hur Geth tänkte efter när han banna mig så jag har full förståelse om varför han banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger nu och jag har tagit lärdom till dem genom att inse att unive roleplay är ej ett vanligt spel där man bara spelar för makt utom det är ett spel där man rpar som om din karaktärs liv är ditt liv. Många av mina bans har jag fått när jag först börja rpa i unive och ångrar mig ständigt över dem. Jag har lärt mig att lyda regler som sunt förnuft och meta gaming inom mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade rpat på mina skador genom att skriva sme eler me för att bekräfta skadorna. Jag hade kunnat tänka långsidigt genom att gå till sjukhus för att man brukar vanligtvis föras direkt till sjukhus efter en sådan likadan incident eller olycka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska kunna rpa med både sin röst och hur man beter sig genom att t.ex skriva" /me ont i nacken" och rpa på det genom att gå långsamare för rpn skull. Jag kommer i framtiden att ta hansyn till m,in karaktärs hälsa genom att t.ex köra sin bil i en mindre hastighet, inte riskera mitt liv genom att ej fearrpa i vissa scenarion som kidnappningar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Såklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka