Dubbelpost ProxyGz | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProxyGz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Ditt discordnamn: ProxyGz#1008

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli staff för att jag har vill vara med och förbättra unives rp, speciellt krim rpn. Jag vill kunna få folk att visa bättre rp kunskaper för att förbättra rpn för att i dagens rp säger de flesta när man krascha säga "aj vad ont jag har" och sen köra vidare som om inget har hänt. Detta är ej acceptabelt för min del och man bör kunna veta hur man reagerar i visa scenarion, så detta tänker jag få stopp på inom rpn. Fram för allt tänker jag vilja fokusera inom krim rpn som mest för att krim rpn har blivit kaos på sistonde och detta vill jag få stopp på. Folk riktar t.ex på sina egna medlemmar för att lalla och rdmar för mycket. Jag tänker oftast vara inne ig och kolla hur gängen beter sig och kolla upp scenarion som möten, skottlosningar, etc. Jag tänker också vilja vara i support för att ta ärenden som t.ex regelbrott inom både lagliga och olagliga rpn. Jag är också öppen för att ta donation ärenden i framtiden.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kan vara aktiv runt 6-7 timmar på vardagar och 9-10 timmar på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader snart 5.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är nuvarande servervakt men har varit staff inom en annan rp server. Men annars kan jag de viktigaste permsen som staff ( toggleid, revive, noclip, kick,)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka