Nekad ProxyGz | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProxyGz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad heter du på discord? Hazey#1008

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 16:00-22:00
Helger/Lov: 08:00-03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader och 16 dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått några avstängningar/bans i början av mitt rpande i de första veckorna. Jag ångrar att jag har brutit dom för att jag har varit en del av varför rpn har försämrats. Jag har fått två felaktiga bans som t.ex när jag blev blacklistad och en 3 dagars ban. Dessa två fick jag för att staffsen gjorde ett misstag men annars är mina andra bans rätta tack vare att jag ej tog ansvar.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter är vanliga spelare som har i uppgift att stoppa regelbrott i både scenarion och i allmänna platser som piren, torget, etc. Servervakter ska inte leta efter folk som gör regelbrott, istället ska de låta problemspelare komma till servervakter. Annars gör man inte sin uppgift och man får sannolikt en servervakt varning.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är en kompetent spelare som har varit servervakt innan. Jag vill INTE ha några problemspelare i mina scenarion och jag vill göra det letare för staff-teamet att ta vidare åtgärder ifall man ger spelarna en 1 timme avstängning. Jag är motsatsen till en spelare som vill göra massa abuse och korruption med hjälp av mina perms och mitt mål är att kunna utveckla mig så att jag kan ha lite erfarenhet för mina framtida planer som är att bli staff för unive förhoppningsvis.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms för att lyckas vinna i scenarion. T.ex att använda /revive, /toggleid, /dv, m.m. Detta förekommer ofta, speciellt inom krim rpn när stormingar och nån form av skottlosning sker. Detta är ett stort problem för servervakterna i unive och jag, personligen, vill vara med och stoppa detta helst innan 2024.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka