Inaktuell ProxyGz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProxyGz

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad heter du på discord? ProxyGz#1008

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ville bli M-A för att få in mer medlemmar som är vetiga och säga till så att nuvarande medlemmar sköter sig ig och i dc. Jag har spelat unive ett tag nu och jag tänkte varför inte. Några av mina vänner har börjat att bli staffs och de har inspirerat mig till att bli M-A och kanske högre uppsatt i framtiden. Mitt mål är att vara i mitt bästa jag inom staff teamet.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kan de flesta permsen som t.ex /toggleid, /manban, /revive, etc. Jag erfaren inom att vara staff för att jag har varit staff inom andra fivem servers. Jag är väldigt aktiv och är dedikerad till en bra rp inom denna server. Jag är och kommer vara aktiv inom discorden och forumet för att läsa ansökningar och ta intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag ska bemöta folk proffetionelt och med respekt när jag t.ex har en intervju. Jag ska bemöta folk som jag vill bli bemott genom att bete mig lika bra mot alla jag träffar. Jag ska få folk att känna sig trygga inom en intervju och i hela servern.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att sprida den gyllene regeln och vara som en förebild åt andra medlemmar. Min sv roll har gett mig mycket själv förtroende och en bra betydelse att jag nån gång kommer bli staff i unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav är att man ska kunna grundreglerna, man ska kunna skapa bra scenarion, man ska ej spela för makt och pengar utom istället för rpns skull, man ska undvika ooc så mycket som man kan i chatten och ig och man ska bemöta folk med respekt och inte säga olämpliga saker som t.ex rasistiska ord.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som M-A är att få in dedikerade spelare som vill serverns och spelarnas bästa. Tänker aldrig få in folk som vill prata ooc, lalla eller nåt liknande. Det resulterar till en dålig rp. Jag ska få folk att kunna grundreglerna utantill på ett bra sätt

Hur ser din aktivitetet ut? Mån: 16:00-23:00 Tis: 16:00-23:00 Ons: 16:00-23:00 Tor: 16:00-23:00 Fre: 16:00-02:00 Lör: 11:00-02:00 Sön: 11:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka