Nekad Proxy | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437976231/

Ditt Hex-ID: steam:1100001581412a7

Vad är din discord tagg? ProxyGz#1008

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 14 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230115_125951.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De trodde att jag inte visade hänsyn till de andra som rpade när jag bara försökte berätta för en kille som skulle skaffa jobbid om hur man gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev avstängd så skulle mitt nya gäng skaffa jobbid och bli anställda. Det var någon som inte visste hur man fixade jobbid så jag berättade det för han. Allt gick bra och rp upplevelsen blev aldrig förstörd och sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var felaktig ban för att jag berättade bara för en medlem om hur man blev anställd och jag förstörde aldrig rp för de andra men jag kan fatta ifall staffsen vill göra detta beslut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en ban som jag fick innan som var permanent fast staffsen gjorde helt fel för att det var inte jag som hade brutit mot reglerna utom det var min syster som cloggade mitt i ett scenario. Jag kan inte ta lärdom för en ban som jag inte är skyldig för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat snacka privat men det var akut och min vän ville verkligen veta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska respektera reglerna som ledarna har bestämt för att kunna ha en fungerande rp upplevlse för motpartens vinst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det kan jag förstå för att det är svårt att göra en sån stor community fungerande och jag fattar ifall staffsen bestämmer att denna ban ska vara lämplig för att det är de som bestämmer. Men jag hoppas att det har stort förståelse till mitt fall och att jag blir unbannad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka