Nekad Proxy | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437976231/

Ditt Hex-ID: steam:1100001581412a7

Vad är din discord tagg? ProxyGz#1008

Vem var det som bannade dig? El Schizo

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230122_125429.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig för att jag inte rpade eller skrev sme när jag skada mig rejält. Det är grov powergaming för att man bör rpa när man hoppar ut från en bil mitt i vägen som kör 140km/h.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde runt i hans bil och softade. Jag hade ramlat ut sen innan och rpade på skadorna som jag fick. Fast när jag ramlade vid sjukhuset så dog mina hörlurar för att de är trådlösa. Jag hade lite problem med em men fixade så att jag kunde lägga in den i laddning. Och sen så när vi körde iväg så rpade jag inte efter jag blev skaddad för att jag trodde att det var försent att rpa om skadorna. Och sedan blev jag bannad. bara för att

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite felaktigt fast mycket ofelaktigt på samma gång för att jag hade problem med att sätta på mina trådlösa hörlurar i laddning fast det var ändå mitt fel att jag inte stönade eller skrev sme efter jag blev skadad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var när jag råkade prata ingame medans jag berättade för min vän om hur man blev anställd med hjälp av jobbid och sedan dra till support. Sen blev jag temporärt bannad. Min andra ban var permanent men den var felaktig för att jag var mitt inne i ett scenario när min syster ville ha datorn så hon stängde av min dator mitt i ett scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha rpat på mina skador istället för att tycka att det var försent efter jag hade tagit mina hörlurar i laddning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska tycka att det är försent att rpa när såna problem inkommer mitt inne i ett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. För att det var grov powergaming och det var mitt fel att jag inte gjorde något för att kunna rpa medans mina hörlurar var döda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka