Accepterad Proxy | Ansökan till Servervakt [9westman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad heter du på discord? ProxyGz

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-16:00-23:00
Tis-16:00-23:00
Ons-16:00-23:00
Tor-16:00-23:00
Fre-16:00-02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över två månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har fått några avstängningar/bans i början av mitt rpande i de första veckorna. Jag ångrar att jag har brutit dom för att jag har varit en del av varför rpn har försämrats. Jag har fått två felaktiga bans som t.ex när jag blev blacklistad och en 3 dagars ban. Dessa två fick jag för att staffsen gjorde ett misstag men annars är mina andra bans rätta tack vare att jag ej tog ansvar.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rpa som vanligt fast man har ansvar att säga till att banna/kicka folk ingame ifall de bryter reglerna som gör rpn dålig för både mig och andra spelare. Som en servervakt ska man låta dessa som bryter regler komma till dig. Detta är för att dels att man bör rpa som vanligt och också att ge de högre uppsatta staffsen ansvaret att leta efter problem spelarna. Ifall jag som servervakt letar efter folk som bryter regler gör jag hets mot ooc för att jag tar information utanför min karaktär att leta efter problem spelare. Ifall man ska leta efter spelare som bryter reglerna ska man speca genom noclip.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt så att jag kan dels göra staffsen jobb lättare och också stoppa folk som vill förstöra rpn som så många vill uppleva. Jag vill vara en spelare som kan hjälpa Unive bli en rp server vara en server som är dedikerade till en bra rp. Ifall jag visar detta kan jag inspirera folk att lära sig från sina misstag och bli en bra rpare för servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när någon som servervakt använder sina perms för att t.ex vinna ett scenario genom att skriva /revive mitt i ett scenario ifall man blir medvetslös i ett scenario som ett skottlossnings scenario. Vissa använder /toggleid för att se vart folk gömmer sig så att man kan vinna i ett scenario. Detta är ett problem som jag har märkt att många servervakter tar inte sitt ansvar och istället använder sina perms för sig själva och inte för en bra rp. Detta vill jag få stopp på genom att bli servervakt och kanske bli en del av framtida unives staff team.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka