Dubbelpost Proxy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad heter du på discord? ProxyGz#1008

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag fick lust att bli M-A för att jag har kört unive i ett ganska bra tag nu och vill hjälpa unive communityt genom att vara staff. Jag ser många bra staffs dagligen som gör sitt jobb galant och detta fick mig att kunna försöka bli en sån bra person som möjligt inom både rpn och i discorden. Mitt mål är att kunna få folk att få en lika bra upplevelse som jag har haft i mina 3 månader i unive. Tack vare mina krav på mig själv ser jag mig som M-A som har bra potential att bli högre uppsatt som helper och mod.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag ska läsa minst 100 ansökningar om dan och vara på hur många intervjuer som möjligt. Jag tänker samt hålla koll på medlemmar ig och kanske bli jobb ansvarig tack vare hur många personer som inte lyder korruption regeln genom att ta t.ex pengar ifrån kassan inom dessa jobb. Jag tänker också följa den gyllene regeln( " man ska bemöta nån som man vill bli bemott" ) för att få folk att sluta vara så himla hetsiga i dc och ig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som sagt ska man följa den gyllene regeln för att få den och spridas för allas skull. Samt ska man få de som man tar intervjuer med att vara lugn för att inte få den som ska svara på frågor att inte bli blyg och att få personen visa så många bra kunskaper som möjligt om de man har har lärt sig om reglerna. Samt måste jag själv var sträng i intervjuerna och vara säker med mina beslut för att se ifall folk kanske fuskar i intervjuerna genom att säga samma svar som de står i grundreglerna.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja sprida betydelsen genom att vara unik med sina karriär beslut. Jag har märkt att majoriteten av rpare i denna servern är kriminella. Men jag tycker att man borde jobba i vanliga jobb som mekonomen, autoexperten, trygghansa, osv. Det är ofta att folk väljer det lagliga livet inom samhället och detta kan få rpn att bli mycket bättre för allas upplevelse.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna alla roller, den ska vara lkugn och trevlig och inte vara lallig ig eller i dc. Som en medlem ska man inte visa hets mot folkgrupp för det är ej ok. Ett viktigt fast friviligt kvar är att vara kreativ inom rpn.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som M-A är att få in dedikerade spelare som vill serverns och spelarnas bästa. Tänker aldrig få in folk som vilöl prata ooc, lalla eller nåt liknande. Det resulterar till en dålig rp.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån: 16:00-23:00 Tis: 16:00-23:00 Ons: 16:00-23:00 Tor: 16:00-23:00 Fre: 16:00-02:00 Lör: 11:00-02:00 Sön: 11:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men hoppas att jag kan gå med teamet för att vara en del av nordens största rp server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka