Dubbelpost Proxy | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxy

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad heter du på discord? ProxyGz#1008

Ange ditt födelsedatum 6 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill få mer icke medlemmar i servern att kunna bli medlemmar genom att ta mitt ansvar i dc och i forumet. När jag är ig ska jag säga till så att man lyder reglerna i t.ex scenarion eller bara den sociala rpn i t.ex piren, torget, etc. Själv rpar jag som kriminell så jag har höga krav för de som jag rpa med i olika scenarion som skottlosningar, drivebys, osv. Förrutom att rpa vill jag specca folk i noclip för att kolla så att folk sköter sig inom rpn. Lall eller sunt förnuft är jag väldigt strikt om. Jag tycker personligen att gängen i dagens unive gör för många drivebys. Detta vill jag få stopp på genom att kolla på olika kriminell scenarion.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag är en skicklig 13 åring som är mogen och gör sitt jobb rätt. Jag vill få mer medlemmar att bli trygga inom unive genom att välkommna dem i en bra ton. Jag vill kunna lyckas hitta mer folk som har viljan inom att vara en bra rpare inom unive genom att kunna grundreglerna för att få andra att bli inspirerande av just dig. Jag är också aktiv alla dagar inom servern, dc och forumet. Jag skulle också kunna argumentera och komma på en lösning ifall någon som jag banna ty´ckte att det var felaktigt av mig

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk som en proffesionell med respekt när man bemöter speciellt nya medlemmar som vill ha en framtid i unive. Med detta kan jag få dem välkomnande och trygga i unive communityt. Ifall de blir mindre nervösa kan de ha mycket stor potential när de ska utveckla deras svar i intervjuerna. Ifall någon har gjort fel ig som att t.ex bryter mot reglerna kommer jag vara bestämd i mina beslut om vilka åtgärder jag ska ta. Allt från kick till en ban

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen genom att få medlemmar att bli inspirerade av andra medlemmar eller staffs. T.ex jag har blivit inspirerad av staff teamet för vilket bra jobb de gör för oss så att vi kan ha en bra genuin rp. De visar ju hur mycket de uppskatar alla oss som är med communityt så då måste vi visa tacksamhet till servern genom att lyda reglerna och kanske bli staff för att underleta för de andra staffsen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En medlem ska kunna veta alla grundregler. Sunt förnuft, fearrp, fail rp, meta gaming, power gaming, vdm, rdm, copbait, combat logging, nlr. Medlemmen ska också vilja få unive till ett bra och tryggt communtity både i rpn och i dc. Som en medlem ska man sprida betydelsen inom att vara medlem för att kunna få en bättre mindset för servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvar av lite av allt. Dc, forumet och ig. Jag måste ta intervjuer, kolla ansökningar och också specca ig så att folk ej lallar runt och bryter mot grundreglerna. Jag skulle ta ansvar inom andra m-a genom att få dem att jobba ännu bättre och att känna sig trygg med andra staffs för att man ska kunna få ett bra samarbete och relation tillsammans.

Hur ser din aktivitetet ut? Mån: 16:00-23:00 Tis: 16:00-23:00 Ons: 16:00-23:00 Tor: 16:00-23:00 Fre: 16:00-02:00 Lör: 11:00-02:00 Sön: 11:00-00:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka