Accepterad Proxly | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxly

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198814024372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Master Shifu aka Soldier boy dos#5388

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pontus Larsson som älskar att resa med sin bror Ivar Larsson och att åka på roadtrips, dem har varit i hela världen men nu vill Pontus gå med sin bror i det kriminella livet. Han har även många kriminella kompisar som han vill begå brott med. Pontus hade inte en speciellt svår uppväxta där hans far var en rik man och Pontus var favorit barnet i släkten där ingen riktigt gillade hans bror, men i alla Pontus skolår var han mobbad. Han blev mobbad för allt från att han var töntig till att han hade ett lite tjejigt utseende, det blir han fortfarande mobbad för. Men nu vill Han ta igen för varje dåliga grej som hänt honom i sitt liv och vilket bättre sätt finns det än att ta ut allt på staten och Samhället!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag är en mycket bra rp spelare som har över 300 timmar på rp. Jag är mogen och seriös i varje senario oavsett om jag är osäker på om det var någon bugg eller inte. Jag har även kört unive i flera månader och har varit medlem förut men när ni wipade så hade jag inget aktivt jobb därför förlorade jag den. Jag lägger mycket tid på mitt roll spelande och utveklas hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att Unive är en stor Svensk server som har många seriösta spelare, har ett mycket bra staff team och hundratals aktiva spelare. Jag har också varit en del av Unives community rätt länge.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive pga några vänner som bjöd in mig i discord servern. (I början hade jag svårt att joina pga vpn).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att RPa kriminell med mina kompisar, göra roliga och seriösa scenarion. Jag vill även förbättras som roll spelare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål i Unive är att bygga upp en bra karaktär med många kontakter och få ett bra jobb (t.ex kriminell/civilt jobb). Mitt mål är inte att spela för den coolaste bilen eller för pengar utan för att ha kul med senarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men om jag skulle, skulle det inte vara en annan RP server utan en icke rp server för jag vill sikta på Unive som Rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka