Nekad Proxly | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proxly

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Vad heter du på discord? Master Shifu aka Soldier boy dos#5388

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30 till 18:00 Tisdag:15:30 till 19:00 onsdag 15:30 till 18:00 torsdag: 15:00 till 16:50 fredag 15:30 och sedan kvällen Lördag nästan hela dagen Söndag nästan hela dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? i Ungefär 3 och en halv månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ska hjälpa till att få en så bra roleplay miljö, och försöka få bort så mycket lallare som möjligt. Jag kommer även raportera till staff om dåliga rolespelare som fått varningar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom det är en rolig server som har många bra rolespelare, det är även den ända svenska roleplay servern som jag tycker är värd min tid.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag ska vara med i många senarion för att träffa på så många personer som möjligt så jag kan hitta dåliga rp:are/lallare.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är en hjälpsam person som vill ha så bra miljöer i spel och ser till att alla regler följs. jag är en mogen människa som inte bara t.ex kickar för att det är kul utan att det ska finnas en andledning.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tror att jag är den rätta för jobbet. Jag tror att jag kommer få en bättre roleplay äventyr då jag kommer lära mig mer. Och jag tycker att det är roligt att hjälpa till.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har bra kundskaper eftersom jag har en bror som har lärt mig mycket om alla regler och komandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 3 gånger 2 av gångerna var det fel ban och en av gångerna snodde jag en bil som jag trodde var övergiven(på den bannen lärde jag mig mycket).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej men om jag skulle, skulle det inte vara en annan RP server utan en icke rp server för jag vill sikta på Unive som Rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka