Accepterad Prowler | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Prowler

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sedprowler/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Hammarström

Vad är ditt discord namn? Prowler#2869

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Namn: Greger Lyxnacke

Ålder: 53 född 3 maj 1968

Känslor: Han kan bli lätt arg om någon känner för att jävlas elr göra något drygt mot honom. Han är straight och har inget imot folk som är gay. Han är inte racist över huvud taget. Han har ganska grov röst/ lite aggressiv röst. Han behöver inte en massa dyra saker även om han har pengar för det bara om han har kläder och ett fordon som har kan sova i som håller han varm så är han nöjd.

Bakgrund: Han är uppväxt med sina föräldrar och sin storebror i Sverige. Hans bästa vän heter Göran Fredrsikson som har varit bästa vänner sen de var 8 år gamla. Det gick inte så jätte bra för honom i skolan så han fick inget jobb så han blev krim men det kan vi ta upp senare när jag ska göra krim ansökan. Efter som det inte gick så bra i skolan så har han samlat på sig en massa skulder så just nu försöker han få ett sätt och att känna pengar.

Intressen: Han älskar att ta det lugnt och att skoja med sina vänner typ ibland så kanske han bjuder hem en kompis på en öl elr två och har det allmänt nice. Han älskar fordon det skulle jag säga att det är hans bästa intresse. Efter som hans mor var kock så lärde hon Greger lite att lagga mat men han föredrar snabb/ hämt mat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelar mycket på denna server och kommer med mycket förslag jag har inget bra svar på detta det är nig för att man behöver whitelist för att få visa roller och så har jag märkt att man kan nå staffs mycket enklare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Om jag får säga så här så säger jag allt och lite till allt med denna server är bra. grafikerna är bra det är bara en allmänt bra roleplay server. Och alla staffs är snälla så det ger ett plus poäng.

Hur hittade du Unive? Jag sökte bara runt på internet på flera olika servar och så testade jag men jag kände att jag fastnade på den här fantastiska servern med jätte trevliga personer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte riktigt ett mål om jag skulle ha ett så skulle det vara att sprida glädje runt servern och det det så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är typ samma svar som på den förra frågan vad jag har för mål i rollspel jag vill sprida glädje i servern och ha det bara allmänt nice.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag jag förstår.

Tillbaka