Accepterad Prowler | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prowler

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sedprowler/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Hammarström

Vad är ditt discord namn? Prowler#2869

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Greger Lyxnacke och han är född 1968-08-03 alltså 53 år gammal. Han gillar bilar bilar han utbildad bil mekaniker, utbildningen var i 3 år lång. Han är även en ganska bra kock, hans store bror är en utbildad kock så han har lärt Greger lite om mat. En favorit han har är Pizza och en kall cola. Han älskar att tillbringa tid med sina vänner te.x ut och dricak lite öl och prata.

Han är uppväxt med sina föräldrar och sin store bror men han tillbringa mest av sin tid i garaget med sin farsa. Och han var mycket med sin pappa på hans jobb Qpark men första gången han var med till sin pappas jobb så blev han helt fast så när han flyttar in till Unive så kommer han kontakta Qpark chefen direkt. Han bryr sig inte riktigt vad andra tycker bara om han gillar et han gör så känner han sig trygg och säker. Han använder glasögon för att han har lite dålig syn men han hatar linser så han använder glasögon som han har fått av sin farsa. Han har ganska bra adhd som han fick ifrån sin farsa men han tar medicin som han får ut av sin doktor. Om han blir retad så kan han bli ganska arg och typ skrika till lite. Han är straight men han har inte något problem mot pride och han är inte rasist. Han är mycket social mot sina nära och kära och sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag är trygg och det är en jävligt bra server och jag känner att jag hör hemma på den här servern. Det är jävligt trevliga personer. Servern är inte så svår och det är väldigt enkla knappar och jag bara allmänt älskar hur skaparen har skapat servern och det är väldigt trevliga staff så jag känner att jag trivs här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vet inte riktigt jag ska försöka svara på den frågan jag bara fastnade för hur bra server den här var och som sagt det är väldigt trevliga personer och allt med servern är bra det är det ända jag kan komma up med att den är den bästa server jag har någonsin spelat på.

Hur hittade du Unive? Jag sökte bara runt på internet på flera olika servar och så testade jag men jag kände att jag fastnade på den här fantastiska servern med jätte trevliga personer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte riktigt ett mål ifall jag skulle ha haft ett mål så skulle det väll vara att ha det så roligt som möjligt och kommer försöka att få andra och att känna sig trygga i denna fantastiska server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt jag vill bara få ha det roligt och andra i min omgivning att få ha det roligt och att få dom att känna sig trygga i denna server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Skrev i hur jag hittade denna server att jag sökte runt och har testat några servrar i typ kanske 1 timme i varje men jag har spelat kanske 5 veckor nu på denna server. Jag skapade en utforsknings gubbe på alla för att kolla runt men på denna servern kände jag var bra och rolig och att man kunde känna sig trygg

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka