Nekad Prowelr | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prowelr

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sedprowler/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan och efternamn är Hammarström

Vad är ditt discord namn? Prowler#2896

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Ålder: han ska på ett ungefär vara runt 40-47 års ålder.

Känslor: Han gillar att vara trygg och lugn och han gillar inte när folk börjar skrika för då börjar han skrika.

Intressen: Min karaktär han gillar bilar och han är en ganska bra kock. Han gillar att vara på stranden och sola och ta det lugnt och dricka öl med hans vänner lite ibland när han har lust.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag blev dragen till den här servern, jag började spela här för en månad sen men jag vill göra en ny main karaktär för jag tycker att folket är bra i spelet och jag känner att jag kan roleplaya normalt och jag känner mig trygg.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som sagt det är en rolig server och och jag känner att jag trivs och är trygg i denna server.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube på tips på bra rp servrar och då tyckte jag att eran så bäst ut så då valde jag den här och det var det bästa valet av alla.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ingenting jag gillar bara roleplaya och jag gillar spela, spel som är baserat på verkliga livet och jag tycker bara att det är roligt att spela.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Svar: Jag har inget

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? svar: nej

hittar it dc skriv i min dc vad din dc heter skriv till mig bara [123] skriv så i min pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka