Nekad Prosten | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prosten

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994886925/

Ditt Hex-ID: 76561197960287930

Vad är din discord tagg? Alexander Adamsson#1028

Vem var det som bannade dig? Linan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-21 173036.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig då jag lootade en polis vilket jag inte visste vid tillfället var fel men nu i efterhand så förstår jag mycket väl att det är väldigt fel. Sedan så hade jag en glock vilket jag fått berättat för mig att det var okej att ha inom yrket kriminalvården och fick den av en snubbe, hade ingen aning om att det var fel men förstår självklart varför jag blev bannad även fast jag visste eller inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad över natten så kommer inte riktigt ihåg men om jag minns rätt så låg det en polis vid sjukhuset och jag tänkte mig inte för och gick fram och lootade han vilket var ett jävligt dumt beslut vilket jag verkligen inte skulle gjort. Det står att jag skjutit med min glock vilket jag inte minns att jag gjort då klockan var sent och jag var väldigt trött. Om det är så att jag skjutit med den så ber jag så mycket om ursäkt då jag vid händelsen trodde att det var okej med tjänstevapen inom kriminalvården som jag blivit tillsagd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är inte felaktig då jag lootat en polis vilket var dumt och jag ångrar mig väldigt mycket. Jag kommer ihåg att jag provskjutit pistolen men inget annat. Staffen som la bannen på mig var helt korrekt med att jag gjort fel men som sagt så hade jag blivit tillsagd att det var okej med tjänstevapen och fick den tilldelad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans då jag i mina tidigare dagar på Unive servern var väldigt ban sugen och tog polisbilar, ambulanser med mera. Självklart håller jag inte på så längre och har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I situationen så skulle jag kanske inte lootat polisen då det bara var min impulsivitet som satte igång och förstår ju självklart att det var fel av mig. Det här med pistolen. Jag kanske skulle tagit mig tiden och faktiskt tittat upp om det var okej med tjänstevapen vilket jag nu efterhand vet att kriminalvården inte får ha.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag naturligtvis aldrig göra om dessa saker igen. Vill jag ha en pistol så får jag bli kriminell och jag kanske borde tittat upp saker noggrannare innan jag tror på vad nån säger

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Sjävklart

Tycker du har gjort fel och de är ganska dumt att loota poliser, sen har du inte skjutit med ett tjänstevapen heller och med detta icke tjänstevapen har du också dödat en person. I nuläget anser jag att du kommer få behålla bannen och lära dig av dina misstag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka