Accepterad Prosten | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prosten

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198994886925/

Ditt Hex-ID: 76561197960287930

Vad är din discord tagg? Scania Allan#1028

Vem var det som bannade dig? doughen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen på Unive valde att banna mig för jag gjorde ett mycket korkat beslut. Jag valde att begå ett terrordåd på piren för ungefär två månader sedan. Det var då ett mycket dumt beslut av mig och de är fortfarande än idag ett dumt beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Nu var det två månader sedan och jag var vid dådet något berusad. Efter några öl med polarna en onsdag kväll för cirkus två månader sedan så fick för mig att skjuta ett kompisgäng på piren som hade bråkat lite med mig under kvällens gång. Onyktra jag lånade då ett vapen från en kamrat och begav sakta men säkert ner mot piren. Stötte på gänget igen och det första dom sa att jag var tjock och att jag borde ta livet av mig. Detta drog mig då till min slutpunkt och jag klarade inte något mer. Jag tog min bil och åkte upp på piren bron. Ställde mig vid Malmkvist dörren och tömde ett magasin från min SCAR-L på dessa patetiska bottenskrap. Adrenalinet bara pumpade genom mina blodådror........ Men sen kom banmeddelandet och hela rushen blev förstörd. Först då insåg jag vad jag hade gjort och kände mig helt förstörd. Jag är inte helt efterbliven och jag fattar verkligen varför jag blev bannad av Doughen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som jag fick pålagd på mig är självklart och till hundra procent tio fingrar upp till gud en rätt lagd ban. Doughen gjorde ett ypperligt jobb som bannade under de omständigheter jag satte han i. Jag är inte helt tömd i tanken och förstår självklart varför jag blev bannad den kvällen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej inte vad jag kommer ihåg. Detta är mitt första snedsteg i rp världen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa terrordåd delen och kanske startat ett slagsmål eller något liknande för att förverkliga situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket och kommer självklart aldrig göra något liknande igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Sjävklart, Allt gott Alexander!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka