Accepterad Proplayz28 | Medlem ansökning[dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proplayz28

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? dripsat

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Anthon Kronis, en man som var född i Lomma, han hade ett bra liv, men sen ändrades allting, han var väldigt intresserad i moppe och bilar men märkte att han skulle aldrig kunna skaffa tillräckligt med pengar för att ha råd med sådana saker, han tappade motivation, men sen blev han motiverad av sin kompis som sa till honom att han borde testa på securitas, han gjorde utbildningen och var nästan färdig tills han mamma fick en sjukdom som innebärde att han behövde ta hand om henne, efter 1 år blev sjukdomen så allvarligt att hon blev placerad i ålderdomshem, hans pappa hade skilt med sin mamma och brydde sig inte. Han behövde flytta för att han tappade lust med en liten stad och ville försöka göra pengar. Han kände sig aldrig hemma efter han flyttade till Lomma tills han hittade Stockholm, han bodde där och ville få pengar för att kunna skaffa båtar och bilar, han ville leva drömet som folk drömde därför fortsatte han hans utbildning och hade som mål att skapa sin egna vaktfirma.

Han vill också skapa kontakter, så han har folk som han kan hänga med och kunna gå ut med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP så att folk får en bättre inlevelse när de interaktar med mig, jag vill att folk ska ha kul när de interaktar med mig. Jag vill också djupa mig i arbete och kanske skapa min egna firma där jag gör någon som ingen gör, men just nu ska jag fokusera att känna så mycket som möjligt och medans jag når mitt mål ska jag göra varje inlevelse RP rik.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man spelar för motpartens vinst innebär det att man inte spelar bara för sin vinst och att bara jag ska känna och kunna rånna människor och när någon gör de mot mig gör jag något som är väldigt unrealistiskt man ska också låtta andra vinna så som sig själv. Man ska tänka på att RP servern blir inte kul när ingen vinner av en interaktion, pga de måste man visa hänsyn till att alla vi vill ha kul och inte bara en ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a. Plagierade Ansökningar, man ska inte använda andra personers text, RDM inte döda utan grund, VDM inte köra på människor utan grund, New life rule när man dör ska man inte tillbaka och försöka få revenge

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag spelade tidigare på denna servern och har också spelat på andra engelsktalande servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bidrat till denna servern och behövde lämna pga persönliga skäll.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka