Nekad Proplayser | Ban Överklagan [Adam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Proplayser

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472505086/

Ditt Hex-ID: 110000150f731f2

Vad är din discord tagg? proplayser#0386

Vem var det som bannade dig? Smokey nagata (inte staff längre)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bild på ban uniuve.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror en staff valde att banna mig för jag jobbade på räddningstjänsten och rpade när jag hade en kompis hemma hos mig. När jag rpade så behövde jag gå på toa medans min kompis var kvar i rummet. Min kompis testade då och rpa när min karaktär var på stationen. Jag var rekryterare på räddningstjänsten och kunde därför sätta in pengar i jobbkassan. Medans jag var på toa så tog min kompis ut pengar från kassan på något sätt och jag blev då bannad för korruption inom yrke

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på toa. När jag kom tillbaka sa min kompis att han hade löst pengar och visade var, min kompis ahde då tagit ut pengar från arbetskassan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var tekniskt inte jag som gjorde fel eftersom jag ej rpade när det hände men ja det var jag som gjorde fel att låta min kompis spela på min karaktär och detta kommer aldrig hända igen. Jag vet att detta kan vara svårt att tro på mig men vill värkligen att ni ska ge mig en riktigt ärlig chans frö mig att bevisa att jag ej kommer göra detta igen och att jag har förstått mitt fel och tagit lärdom av detta.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för en månad sedan och sedan dess har min RP utvecklats extremt mycket. Nu var det ju inte Jag som begick regel brottet men jag kommer se till att det aldrig händer igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, Det jag hade kunnat göra annorlunda är då att jag absolut inte skulle låta min kompis som inte har rpat innan spela fivem på min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det jag har lärt mig på min ban är då att jag aldrig ska ta det förgivet att mina kompisar har lite lite koll på vad man får eller inte. Och då inte låta min kompis spela fivem på min dator

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, det förstår jag. [Om jag blir nekad vill jag väldig gärna veta varför jag blev det då jag inte har fått veta det tidigare]

Högst osannolikt att din kompis som aldrig rpat vet hur man navigerar fram till kassan.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka