Accepterad promanengta | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

promanengta

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig vikström

Vad är ditt discord namn? lw#9077

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Abdilala Almansour hans nickname är abdi han är 20 år gammal och kommer ifrån en familj där mamman är ensamstående därför har min karaktär haft det svårt med jobb eftersom att gatan var det enda valet som min karaktär kunde se han har ett agressivt men också glat känslotänkande han kom till sverige när han var 8 men kan språket utantill skolan gick inte heller bra för abdilala/abdi därför går han den vägen som han har valt pga enkla pengar många risker och mycket adrenalin abilala/abdi är också våldsam mot personer som stör honom till en viss gräns och väldgit kärleksful och respekt full mot folk som han litar på och nära vänner. han faderbild blev begravd efter en tragisk bil olycka vilket gjorde abdilalas mamma/monica ensamstående.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med ett gott roleplay syfte och inte förstöra och trolla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att inte bara du ska vinna utan att andra och kan vinna och att du ska spela ut scenariot realistiskt och roligt för andra deltagare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.ex på att vara kriminell ska man vara diskret t.ex om man ser en polis and försöka undvika dem eller efter man gjort ett mord att t.ex ligga lågt man ska ha en god kreativitet t.ex att skapa kreaktiva scenarion som t.ex kidnappningar mord osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört många rp servrar för länge sen men har kvar efarenheten

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag verkligen vill ha en bra rp server att köra på som eran eftersom jag har hört mycket om den t.ex att den har bra staff bra comunity osv

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka