Nekad Project la | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Project la

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? Project la#0182

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kristoffer Andersson och är 23år. Redan i tidig ålder så började Kristoffer med kriminalitet och det är inte så konstigt varför han blev inblandad i kriminalitet. Jo hela Kristoffers släkt är ett himla stort kriminellt nätverk. Så redan vid 10 års åldern hålde Kristoffer sitt första vapen. Kristoffer har alltid varit makt kåt och han har haft så mycket makt han ville. Om något sa något dåligt om Kristoffer skulle den personen dö och om den personen flydde skulle dem gå till hans kära eller nära. Vid 15års ålder avled han pappa (Ledare över nätverket) i en skottlossning mot deras fiende (Sons of Anarchy). Så då fick Kristoffer ta över gänget. Detta gjorde så Kristoffer fick ännu mer makt och han känner sig helt odödlig. Men en dålig dag så hör Kristoffer att det bankar högt på hans dörr han kollar ner från sin trappa och ser 4 maskerade män med tunga vapen smyga runt i huset. Kristoffer springer snabbt in i sin garderob och gömmer sig. 5 minuter senare hör han hur dem är i hans sov rum. Han kollar genom springan på garderoben och ser hur männen närmar sig garderoben. 1,2,3 paff dem öppnar dörren. Det nästa Kristoffer minns är att han sitter tejpad i en stol där står dem. 4 maskerade män.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp:ande som fan av mig tror att jag kmr va krim på servern ett tag sen kanske polis och jag kmr variera yrke fast med bästa rp:andet av mig och jag gillar inte att splea och sitta å meta som alla p12or.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du inte bara spelar att du måste vinna och avsluta dina scenarion det går också bra att inte bara vinna och det skulle inte bli roligt om jag har sårat ngn att dem har förlorat ett scenario direkt.

Hur hittade du Unive? tt mycket om gäng så här typ soa on top typ

Tillbaka