proibbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Användarnamn: proibbe
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263251924
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ibbe
Vad är din discord tagg? ibra#0225
Vem var det som bannade dig? Pilot
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en polis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Två poliser höll tazer mot min kompis och skulle precis gripa honom sen kom jag och började slå polisen för jag ville inte att min kompis skulle bli gripen sen döda vi poliserna och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag skulle personligen ge en varning då det inte var rdm enligt mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kallade en admin för cp och jag minns inte den andra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna avlägsna från platsen men det skulle vara ett tråkigt scenario tycker jag och jag gillar rolig rp.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198263251924
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ibbe
Vad är din discord tagg? ibra#0225
Vem var det som bannade dig? Pilot
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en polis
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Två poliser höll tazer mot min kompis och skulle precis gripa honom sen kom jag och började slå polisen för jag ville inte att min kompis skulle bli gripen sen döda vi poliserna och sen blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban men jag skulle personligen ge en varning då det inte var rdm enligt mig.
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kallade en admin för cp och jag minns inte den andra.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna avlägsna från platsen men det skulle vara ett tråkigt scenario tycker jag och jag gillar rolig rp.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja