Accepterad ProfitYT7 | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ProfitYT7

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199081841040/

Ditt Hex-ID: 110000142d9e190

Vad är din discord tagg? addeboy#5564

Vem var det som bannade dig? Aryan

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Medhjälp av powergaming 2.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag enligt staffen har varit inblandad inom powergaming 2. Men jag och min kompis var inte ute efter något föremål då vi inte heller tog något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har blivit kidnappad och flertal gånger blivit lootad på vapen och värdefulla saker av ett specifikt gäng och de gänget hade vår kompis "Andrew Tate" gängkrig med. Förra gången jag pratade med dem så sköt dem min vän och lootade honom.. Så när Andrew Tate ringer mig ringer och säger att vi ska göra en setup på det gänget då som har tagit flertal föremål från mig och min vän som t.ex vapen. Då hänger jag med eftersom att jag vill försöka kunna kontakta deras boss som jag hade problem med ig. Men vi fick då inte kontakt med bossen utan med två gäng medlemmar, då jag inte hade styr i scenariot och kunde inte välja vart vi skulle eller vad vi skulle göra. När då powergamingen skedde så försökte jag stoppa det vilket inte riktigt fungerade då jag sa saker ig för att stoppa "skit i att ta grejer " "vill bara få kontakt med deras boss", sen vid garaget så vill jag inte vara med på at ta grejer så jag hoppade istället in i bilen då även polisen kom, saker börjar bli krångligare och killarna börjar "fear rp" genom att leka dumma då deras liv stod på spel ig. När det väll kom polis så tog jag bilen och körde iväg. Jag blev sedan tillsagd att jag skulle hoppa suport vilket jag gjorde då jag även hade en trevlig torn. Jag fick även reda på konsekvenserna och även fast det var felaktigt förstår jag varför personen banna oss, Men tycker fortfarande att det var felaktig ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det var en aktuell och giltig ban med tanke på att jag var inte ute efter något, samt spelade jag inte för makt eller pengar. jag försökte få ett roligt scenario där vi ringer dit deras boss. Jag förstår varför från del olika perspektiven så kan de kännas som powergaming 2 eftersom att jag var där. Medan jag inte hade strävat efter något föremål som t.ex baseboll trä. Jag vill inte ens gå till garage samt inte bakom polisens byggnad. jag var med i detta fall men jag var inte delaktig till samma väg. På samma sätt förstår jag varför det skulle kunna vara irriterande att någon söker igenom dina bilar. Jag tycker inte det är ett bra sätt samt så vi utvecklar vår rp på Unive. Men jag tycker det är en felaktigt att banna två personer som inte har någon stor delaktivitet, samt "medhjälpa av powergaming" skulle vara ifall jag och den andra personen skulle sträva efter föremål vilket vi inte gjorde. Vilket den personen som hade blivit kidnappad har gjort mot oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft två banns som har varit felaktiga vilket staffen har tagit bort då jag i dem situationerna inte hade begått något fel. sen har jag en annan ban som jag fick när jag bara var medlem och inte hade så mycket kol på reglerna vilket jag lärde mig mycket av efter min ban jag fick.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda utan att typ inte var med på scenariot alls eftersom jag ändå försökte stoppa poworgamingen. Då jag inte lyckades men ändå inte gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska försöka stoppa mina vänner innan någon av dem bryter mot reglerna vilket då fick mig i den här situationen fick mig bannad även fast jag inte gjorde något.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

som jag sa i support så var det ej ni som gjorde det stora felet men ni var fortfarande med och gjorde det större.

sjunk inte till andras nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka