Accepterad profeten | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

profeten

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Generalonewhite/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Danne#0158

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mehmet smochak en kille som är född 1992, Han kom till sverige 2006 med hans mamma efter att hans föräldrar skylde sig, han hade en väldigt tuff uppväxt, då hans mamma blev misshandlad av sin alkolist pappa konstant varje dag, Mehmet och hans bror har blivit omhändertagna utav polisen ett flertal gånger, Mehmet flydde ifrån hans pappa till sammans med sin mamma, men var tvungen att lämna kvar sin bror med sin pappa, Nu när Mehmet blivit äldre så har han blivit väldigt agressiv han knarkar och gillar att slåss, Han är snäll men blir förbannad extremt enkelt. Mehmet har vid flertals gånger rånat små butiker och stulit bilar. Hans intressen är bilar/mc och umgås med vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag passar in här för att jag har ett extremt hög rp nivå och tycker om fair rp, jag ska hjälpa till så gott jag kan för att unive ska bli en bättre stad, Jag kommer att reporta folk som inte tar detta seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad utav unive eftersom det verkar vara en bra stad, och det finns mycket som händer så det blir aldrig tråkigt. jag gillar även att det finns plats för 400 spelare

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag skrollade på fivem servrar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mig själv i mitt rollspelande, och även utveckla mig själv i mina karaktärer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vet inte riktigt jag får väl helt enkelt se vart mitt rp leder mig till, Tror dock att jag vill bli en känd gäng medlem

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka