Accepterad Professorn421 | Ban Överklagan [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Professorn421

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562488601/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f7ffb19

Vad är din discord tagg? professorn421

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Bild på banmeddelande: assa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att han valde att banna mig eftersom att jag skulle ta min kompis mobil och ringa en kille och han låg död på torget. DOCK så var han INTE f9ad och då så låg det 3 andra kroppar på min kompis och då hade jag inte tillgång till att kunna ta min kompis mobil och med det så råkade ja loota 2 andra personer och det ledde till att de trodde att ja försökte loota de. Jag lootade inte de och tog inte någonting och ja pratade med Aloushi i support och han sa att jag skulle göra en överklagan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta min kompis mobil som låg på torget för att ringa min andra kompis så att han skulle kunna hämta upp mig. Då så låg de 3 personer på min kompis och han var ju inte f9ad så jag fick tillgång till de 2 andra personerna som låg på marken och då trodde de att jag lootade de och sedan så vart ja i ett staff samtal och jag försökte förklara till honom men han sa att handlingen var gjord och att jag fortfarande skulle bli åtgärdad och att jag skulle få göra en överklagan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban ifrån mitt perspektiv men från staffets perspektiv så förstår jag hur de såg ut för honom. Jag skulle ju inte försöka loota han de 2 personerna och jag försökte ju loota min kompis som låg under marken för mig eftersom att han inte var f9ad så de såg fel ut för de som ja råkade loota.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig vart bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte ju med att det var så att jag inte kunde se min kompis och jag inte kunde få tag på att loota honom så jag antar att ja bara inte borde försökt loota från grunden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Detta är ett väldigt tveksamt eftersom att det mer var som en bugg och det var ingenting jag hade kunnat göra åt detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? A

Gör inte om det. Lös en mobil på ett annat sätt nästa gång. Var vänlig att lära dig av dina misstag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka