Nekad Professorn36 | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Professorn36

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karim

Vad är ditt discord namn? Professorn#5005

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Bramka Usman, född och uppväxt i en förort strax utanför Göteborg, hamna tidigt i gängmiljö och försörjde sig på brott. Bramka förlorade sina tvillingskusiner i ett gängkrig, det fick honom att se svag ut och han ville därifrån få hämnd. Mördarna satt i fängelse och bramka gick vidare i livet för att kunna försörja sig på ett naturligt sätt långt ifrån kriminaliteten. Efter många år lyckades bramka få sina masters i doktorin. Strax efter kommer hans kusiners mördare ut på fri fot. Detta satte igång många tankar i hans tankar. Bramka tog kontakt med sina gamla vänner för förorten och började härja igen, han lämnade sin familj och tog upp sitt vapen ute på jakt efter sina kusiners mördare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion, tråkiga scenarion, Bra Rp, Rolig RP, positiva vibes och mycket mer jag kommer helt enkelt endast bidra med saker som både servern och spelarna på serven vill ha men som jag samtidigt vill att serven ska h.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst i ett scenario är precis som det låter, Tex om polisen vill stanna mig och jag inte har en rikitg anledning till att åka iväg(tex vapen och droger i bilen eller direkt efter ett rån) med min Import så ska jag kunna stanna och låta dem göra sitt jobb istället för att direkt åka iväg på vanliga trafikstopp oxå, eller att jag låter en person tex råna mig på mina droger eller Vapen eller Diamanter istället för att direkt försöka göra

Hur hittade du Unive? Vänner, youtube

vidare till muntlig intervju! Du har 48 timmar på dig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka