Accepterad Proferssorn | Medlem ansökning [WiBo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tesdead

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
47
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? dimmmee

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Harry Hedlund

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rättvis, lojal och målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund Min karaktär växte upp i en familj där traditioner var viktiga, men han har alltid känt sig lite utanför. Han har alltid varit en "tänkare" snarare än en "görare", vilket gjort att han ibland känt sig osäker på sin väg, men också gett honom en unik förmåga att analysera och förstå andra. Framtiden handlar om att hitta sin egen väg, att bryta med gamla normer och våga vara sig själv. Han vill använda sina kunskaper för att hjälpa andra, samtidigt som han lär sig att stå på sina egna ben.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en lagspelare och gillar att samarbeta med andra för att skapa en levande och interaktiv värld. Jag tror på att bidra till en positiv och inkluderande RP-miljö där alla kan få sitt utrymme att utvecklas, och jag är alltid öppen för att ta del av andras idéer och bidra till gemensamma berättelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario handlar om att ha ett mer samarbetande och själv motiverat tillvägagångssätt istället för att alltid fokusera på att vinna eller komma ut som den "bästa" karaktären

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag är medveten om. Men folk har brutit reglerna emot mig och man märker snabbt att det inte blir så roligt när sånt både händer på servern och emot en själv

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait & VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Roleplay handlar mycket om att samspela med andra, och jag är bra på att lyssna på andra spelares idéer och ge utrymme för deras karaktärer att växa och utvecklas. Jag gillar att arbeta tillsammans för att skapa en dynamisk och levande värld.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka